Buttons

 

November 8, 2015

Clarksdale

Here's a story.
Once upon a time I travelled to the Mississippi delta to stand at the crossroads of Route 49 and Route 61 in order to sell my soul to the devil at midnight. True story.

***

Chcela by som vám rozpovedať príbeh.
Ale v skutočnosti je príliš dlhý a rozvinutý na to aby som ho tu rozpisovala a príliš fascinujúci na to, aby som si ho dovolila skrátiť. Tak vám ukážem toto video a poviem len toľko, že sme išli do mystickej oblasti mississippskej delty, po stopách bluesu aby sme o polnoci upísali dušu diablovi na križovatke ciest 61 a 49. Samozrejme, žiaden veľký čierny muž neprišiel a nezobral mi gitaru z ruky aby mi ju naladil a tak claimol moju dušu. Ale tam, v tmavom poli, na rozmedzí týchto dvoch opustených ciest v strede ničoho som mu venovala piesonku a zahrala som mu, a potom mi Jerguš naladil gitaru. Ak sa náhodou začnem rapídne zlepšovať tak sa so mnou rýchlo skamaráťte, lebo do 27mich pravdepodobne umriem.

Apropos-- toto je video o Blind Willie Johnsonovi. Keď som prvý krát počula Dark Was The Night, Cold Was The Ground tak som sa rozplakala. Táto skladba, mimochodom, je súčasťou výberu nahrávok, umenia a informácii o ľudskej civilizácii, ktoré cestujú vesmírom v nádeji, že ich niekto objaví. Je tam veľa klasiky, Chuck Berry, a Blind Willie Johnson.




























No comments:

Post a Comment